آنتـــی عشـــق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





♥♥♥ مجنــون عشق ♥♥♥ 8

 
gal157.jpg?931911412
 
سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نذاشت
ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره
 
263.gif
 
به سلامتی اونی که باخت تا رفیقش برنده باشه . . .
 
263.gif
 
به سلامتی رفیقی که زرنگه, وجودش قشنگه,
قلبش یه رنگه, عشقش پر رنگه,
شرابش خوش رنگه, آخرش دلم واسش تنگه


نظرات شما عزیزان:

علیرضا هکر
ساعت14:11---29 آذر 1392
به تو ربطی نداره بچه کونی پاشو بیا به وبلاگ منم سر بزن وگرنه بیام بیرچند کونت میزارم

علیرضا هکر
ساعت2:32---29 آذر 1392
من اگه روح داشتم الان اینجا نبودم که توی قبرستون بودم

بزن به سلامتی اون دختری که دوستپسرشو تو شرایت پیاده روری تحمل مکینه ولی سوار ماشین بنز نمیشه

بزن به سلامتی اون پسری که هزار تا دختر بهش پا میدن ولی زیر زبونش میگه انگشت کوچیکه ی عشقمم نمیشی

اینم بزن برا سلامتی خودت که داری اینو میزنی
پاسخ:ههههههههههههه شرایت یا شرایط؟؟؟؟


هانیه
ساعت16:57---14 آذر 1392
واقعا بسلامتیش ولی اینروزا ازین رفیقا پیدا نمیشه
پاسخ:پس من چغندرم ؟؟؟؟


علیرضا هکر
ساعت9:25---10 آذر 1392
بزن به سلامتی اون پسری که از وبلاگ رفیقش دیدن نمیکنه ولی رفیق الان اومده داره نظر میده:

بزن به سلامتی بچه زرنگ که برای رفیقش تایپ نمیکنه تا یه موقع رنگ کی بوردش میرهD
پاسخ: خخخخخخخخ تف تو روحت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ♥♥♥ مجنون عشق ♥♥♥ در 18:39 | |